veel gestelde vragen

* bestellen, verzending en retouren

hoe en wanneer verzenden jullie de bestellingen?

 Wij versturen via PostNL, aangetekend en verzekerd. Mocht je bijzondere wensen hebben ten aanzien van de verzending, stuur dan even een bericht. 

Wij verzenden onze bestellingen eenmaal per week,vaak op maandag, soms op een andere dag. Houdt hier dus rekening mee. Mocht er sprake zijn van spoed, stuur dan even een bericht.


mag ik de bestelling zomaar terugsturen als ik dat wil?

 Ja, je kunt de bestelling altijd zonder opgaaf van redenen retourneren volgens het herroepingsrecht. Je mag binnen een termijn van 14 dagen (na ontvangst van de aankoop) zonder opgave van redenen de overeenkomst herroepen. Daarna heb je nog 14 dagen de tijd om de bestelling terug te brengen of ter post te bezorgen. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen dat je de overeenkomst wil herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Het product moet in originele staat en in deugdelijke verpakking naar ons verzonden worden. Je krijgt na ontvangst van de bestelling door ons het aankoopbedrag en de verzendkosten van heenzending door ons vergoed, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling terug (mits de bestelling bij ons aangekomen is). Zie ook: ‘hoe stuur ik mijn zending retour?’.


waar leveren jullie?

 Wij leveren binnen Nederland. Zendingen naar het buitenland kunnen vaak in overleg met ons.


kan ik producten ook komen bekijken/passen in Amersfoort?

 Nee, helaas, we hebben in ons atelier geen adequate voorzieningen om klanten te ontvangen. Om heen-en-weerverzenden te voorkomen geven we heel nauwkeurig de maten aan bij de jassen. Vergelijk ze met een winterjas uit je eigen collectie om tot de gewenste maat te komen.


hoe stuur ik mijn zending retour?

 Pak de originele bestelling deugdelijk in en stuur terug naar ons contactadres. Stuur ons ter bevestiging per mail een officieel verzendbewijs. Het terugsturen van de zending is voor het risico van de koper, dat betekent dat Magazijn Boss & Ulrich niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van de bestelling. NB de verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.



* betalen, garantie en reparaties

ik heb geen creditcard. wat nu?

 Wij accepteren via de site alleen betalingen via creditcard. Mocht je geen creditcard hebben en toch een jas willen kopen? Mail ons dan voor een betaalverzoek.


heb ik garantie?

Wij geven geen commerciële garantie omdat het om vintageproducten gaat. Mocht er toch iets aan het product niet zo zijn als wat je er van zou mogen verwachten, dan kunnen we het eventueel repareren of ruilen voor een soortgelijk product. Je kunt sowieso je bestelling zonder opgaaf van redenen retour zenden onder het herroepingsrecht, zie onder: ‘mag ik mijn bestelling zomaar terugsturen?’.


kan ik ook jassen laten repareren?

 Dat kan in overleg, stuur ons een bericht.



    * klachten en contactgegevens

    wat doe ik bij klachten?

     Neem zo snel mogelijk contact op met ons, we reageren dan zo snel mogelijk, maar altijd binnen twee weken en dan zoeken we naar een bevredigende oplossing!


    wat zijn jullie contactgegevens?

    Magazijn Boss & Ulrich            

    postadres:

    Kapelweg 117-B
    3818 BG Amersfoort
    NEDERLAND - THE NETHERLANDS

    +31-6-48972362 (normaal tarief)
    info@magazijnbossenulrich.nl

    KVK: 86946072
    BTW-nummer: NL864155062B01



    staat je vraag er niet bij?

    Mail of bel ons!